Informacje

dr Łukasz Prysiński
Specjalności wybierane są po 4 semestrze i realizowane na 3 roku studiów.
Co sprawia, że szeregowy pracownik szybko awansuje na kierownicze stanowisko?
Dlaczego jeden start-up rozwija się szybciej niż inny?
Po pierwsze niezbędna jest gruntowna wiedza z zakresu zarządzania. Chcąc kształcić dobrych managerów, program studiów ułożyliśmy tak, by wyposażyć ich w umiejętności kreatywnego i analitycznego myślenia, tworzenia projektów i biznesplanów, opracowywania i wdrażania strategii marketingowych oraz komunikacji zewnętrznej i wewnątrzorganizacyjnej.
Chcesz wiedzieć więcej? Wbijaj na Filii SAN w Bełchatowie
Absolwent może znaleźć zatrudnienie w charakterze menedżera, specjalisty, konsultanta bądź doradcy, zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych organizacjach, a w szczególności:
w każdym przedsiębiorstwie, organizacji rządowej oraz jednostce administracji państwowej
w departamentach planowania i rozwoju strategicznego
w kadrach oraz działach zarządzania zasobami ludzkimi
w firmach konsultingowych, zajmujących się doborem i szkoleniem pracowników oraz konstruowaniem nowoczesnych systemów zarządzania ludźmi
w instytucjach, zajmujących się badaniem rynku i prowadzeniem działalności marketingowej
w przedsiębiorstwach na stanowiskach specjalisty ds. marketingu, odpowiedzialnego za opracowywanie strategii marketingowych, promocję, public relations oraz wizerunek
w branży e-commerce
w przedsiębiorstwach branży logistycznej
we własnej firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku lub w nowym dynamicznie rozwijającym się start-upie
w organizacjach non-profit, instytucjach kultury i rekreacji
Opłaty
ROK NAUKI | ILOŚĆ RAT | CZESNE ZA MIESIĄC | |
I ROK | 12 |
440 zł 260 zł* |
|
II ROK | 12 | 440 zł | |
III ROK | 10 | 480 zł |
* promocja "Summer Time"