Informacje
studia I stopnia (licencjat)
stacjonarny/niestacjonarny
SAN Łódź
3 lata (6 semestrów)

dr Grzegorz Mnich,
Specjalności wybierane są po 4 semestrze i realizowane na 3 roku studiów.
Współczesny świat daje nam nieograniczony dostęp do informacji i kanałów ich przekazywania.
Przygotowanie do pracy wśród nowoczesnych mediów zapewniają studia, obejmujące przedmioty z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej oraz marketingu medialnego i PR, a także liczne zajęcia warsztatowe, które dają możliwość ćwiczenia umiejętności zawodowych pod okiem doświadczonych dziennikarzy i specjalistów komunikowania społecznego.
Chcesz wiedzieć więcej? Wbijaj na stronę główną Uczelni
Absolwent kierunku zdobywa niezbędną wiedzę i doświadczenie do pracy:
w tradycyjnych i nowomedialnych redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych
w agencjach prasowych
w agencjach reklamowych i PR
w firmach wytwórczych i producenckich
w działach prasowych i związanych z promocją firm i instytucji
w jednostkach i placówkach prasowych Unii Europejskiej
Dziennikarze nie powinni bać się żadnych wyzwań. Każdy może mieć swój Everest.
Na nudne studia szkoda czasu.

Opłaty
Gwarantowane stałe czesne
ROK NAUKI | ILOŚĆ RAT | CZESNE ZA MIESIĄC | |
I ROK | 12 |
440 zł 340 zł* |
|
II ROK | 12 | 440 zł | |
III ROK | 10 | 530 zł |
* promocja "Summer Time"
ROK NAUKI | ILOŚĆ RAT | CZESNE ZA MIESIĄC | |
I ROK | 12 |
430 zł 330 zł* |
|
II ROK | 12 | 430 zł | |
III ROK | 10 | 500 zł |