Informacje
studia II stopnia (magisterskie)
profil na kierunku Zarządzanie
stacjonarna/niestacjonarna
Filia SAN w Warszawie
2 lata (4 semestry)

dr Renata Runiewicz
rruniewicz@san.edu.pl
Studia magisterskie na profilu "Digital marketing i Social Media" rozwijają kompetencje niezbędne do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych średniego i wyższego szczebla, doradców i liderów projektów w przedsiębiorstwach, grupach kapitałowych: specjalistów marketingu internetowego, kierowników projektów (PM) w obszarze online; pracowników agencji interaktywnych.
Celem studiów jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie wiedzy z zakresu CSR i kultury organizacji; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami. Digital marketing stał się obecnie podstawową formą reklamowania się dla wielu przedsiębiorstw i kanałem komunikacji z potencjalnym klientem, z którego może skorzystać praktycznie każda firma, niezależnie od zakresu działania, branży, wielkości czy budżetu.
Chcesz wiedzieć więcej? Wbijaj na stronę główną Uczelni
Dynamiczny rozwój marketingu internetowego spowodował, że na rynku pracy chętnie poszukiwane są osoby, które są specjalistami w dziedzinie mediów społecznościowych i digital marketingu.

Opłaty
ROK NAUKI | I rok | II rok |
ILOŚĆ RAT | 12 | 10 |
CZESNE ZA MIESIĄC | 660 zł 530 zł | 660 zł |
* promocja "Last Minute"
ROK NAUKI | I rok | II rok |
ILOŚĆ RAT | 12 | 10 |
CZESNE ZA MIESIĄC | 610 zł 480 zł | 610 zł |
* promocja "Last Minute"